1 Temmuz 2015 Çarşamba

Oniks lux serisi2 Jennifer l. Armentrout                                                


Kitap bittiğinden beri obsidiyen merakım başladı.Bu kitabı okumadan önce oniks taşını çok severdim kolye bileklik felan alıp kulanırdım.Ciddden güzel bi taş bana kendimi iyi hissettiriyordu hatta kitapta oniksin ne olduğunu açılayana kadar cebimde bir parça oniksle gezdim(kimsenin haberi yok).

BENİMCE;
Ateş le barut bir araya gelmez atasözünü tamamen yalanlandığı bir kitap.insanlara önyargısız yaklaşırsak daha fazla sevip onlar öldüğünden zamanı kendimiz için durdurabilceğimizin farkına vardırıyor.(Dee&Adam).
''hayat hayattı ama 'öldürmeye itiraz'etmez''
blake? will? bunlar cidden kim bu kadar gizem hayre alamet deil.

Kitap içinden ip uçları;
Daemon’la aramızda bir uzaylı bağı olmasının muhteşem olduğunu düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz.

Gerçi bu bağa rağmen ona direnmeye kararlıyım. Ama bunu yapmak hiç de kolay değil çünkü Daemon (kahretsin!) gittikçe gözüme daha da taş gibi görünüyor. Üstelik bu sefer Arumlardan çok daha büyük bir problemimiz var. Savunma Dairesi kasabada.

Eğer Daemon’ın yapabildiklerini keşfeder ve benim de onunla
bağım olduğunu anlarlarsa ikimizi de mahvedecekler. Bu arada okula yeni biri geldi ve herkesten gizlediği bir sırrı var. Bana neler olduğunu biliyor, yardım da edebilir ama bunun için (sanki mümkünmüş gibi) Daemon’a yalan söylemeli ve ondan uzak durmalıyım. Kimi kandırıyorum ben?!

Kimse sonsuza kadar yalan söyleyemez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder